Fredag (Y)

Hejsan :), igår var jag ledig så jag var rätt så upptagen ;)
Igår var jag på vårdcentralen med lillebror (Y)
Sedan hem och efter det åkte till sjukhuset med mamma ♥
Efter det åkte vi ner till stan för att jag skulle ha utvecklingssamtal vid 16:15
Så vi skulle va på stan i några timmar. först gick vi till biblan :)
Låna tre böcker alla var skrivna av Paulo Coelho,
  • Vid floden Piedra satte jag mig och grät.
  • Kärlek utvalda citat
  • Livet utvalda citat
Sen skulle jag leta efter solglasögon hittade ett par. kanske kommer bild ikväll :)
Plus att jag hittade en söt liten lyckta :)
På kvällen så åt vi våfflor lite roligt at det är typ våffeldagen idag (Y)
Och till efter rätt Ben and Jerry's glass, den ny, kommer inte ihåg vad den heter :(
men, ska dra nu pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0